# Mysdag
DATUM: 2014-08-24 | TID: 21:17:45 | KATEGORI: Vardagligt

Hello! Vi startade dagen kl 9 med frukost och sen åkte vi och kikade på en auktion på stenegården i Järvsö : ) Var även in på Outlet affären men den verkar stänga igen för huset var till salu och det var riktigt urplockad där :3 På eftermiddagen har vi kikat serier (mysväder jue) och sen var vi och tränade, bröst och axlar. Kändes kanon! Nu väntar vi på att middagen ska bli klar, aaalldeles för sent och jag är så hungrig att jag känner mig döende typ :3 På menyn står det kycklingfilé, hasselbackspotatis, örtsmör, vitvinssås och bea samt grillade champinjoner. GET MIG MAT! Till middagen blir det senaste avsnittet av The Last Ship och sen blir det till att tagga för första arbetsdagen efter semestern. Jäklarns va tre veckor går fort alltså. Har dock hunnit med väldigt mycket ^^ 
Älskar mina nya sköna träningsbyxor!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?