# New in
DATUM: 2014-08-21 | TID: 17:50:29 | KATEGORI: New in

Hej hopp! Jag har tagit det lugnt framför Orange is the new black i princip hela dagen, P kom hem för en stund sen så nu ska vi äta middag (sallad) och sen TRÄNA! Ska inviga mina nya träningskläder som jag fyndade på Stadium Outlet. En del grejer var 70% (!!!) billigare än i vanliga sportaffärer. Galet! Jag köpte en ny träningsbh från Nike, träningstights från Röhnisch och en vattenflaska från Casall. Skönt att vara hemma och ha tillgång till varmvatten och toalett, men jag hade minsann kunnat stanna i fjällen några dagar till : ) Juste, har ju tvättstugan ikväll också.. ^^
 
 

♥ SKRIVET AV Flisan

Najs med nya träningsgrejjer :D

DATUM: 2014-08-21 | TID: 21:27:04
BLOGG/HEMSIDA: http://fflisan.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?