# rainbow
DATUM: 2014-08-28 | TID: 10:46:00 | KATEGORI: Vardagligt

TJAO. Vet ni? Imorgon är det fredag! Känns så himla bra alltså. Imorgon kommer förhoppningsvis min lön från trappstädningen också. Skulle fått den i måndags egentligen men det hade blivit något fel. Vi åt ingen äppelkaka igår utan vi somnade i bra tid istället, skönt! : ) Så kakan sparades till ikväll istället. Även ikväll blir det träning sen har vi vilodag imorgon. Brukar ändå vara så trött efter en arbetsvecka så det passar bra ^^ För övrigt är det 4 citroner i min vattenflaska idag, så nu är det mer starkt än surt :p Imorgon då det är fem citroner kommer jag dela upp det på två vattenflaskor. Idag efter jobbet ska jag till hälsokosten och köpa sukrin melis. Nu när det är höst så passar det ju utmärkt med varm choklad en burrig kväll och då vill jag ha lite sötning i : )
  
 

♥ SKRIVET AV Maja

Svar: jag har inget eget kök. Jag bor i Korridor/internat så vi har gemensamt kök och allrum :)

DATUM: 2014-08-28 | TID: 13:44:46
BLOGG/HEMSIDA: http://majyaa.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?