# gott nytt år!
DATUM: 2014-12-31 | TID: 18:58:04 | KATEGORI: Vardagligt

HEJ OCH GOTT NYTT ÅR! Min familj åkte precis. Dom har hängt hos mig i några timmar, ätit pizza, fikat och småbrorsorna har kikat på The Lego Movie : ) Om en liten stund kommer sambon hem (han har umgåtts med sin familj) och då ska vi börja laga i ordning kycklingplanka ^^ NOM! Till efterrätt ska vi göra milkshake. Tror det blir första gången i denna lägenhet : ) På tolvslaget tänkte vi befinna oss i vattentornet, hoppas på att vi ser mycket fyrverkerier därifrån ^^ Ett plus att det är så pass varmt ute också så man kan vara ute. Var meningen att vi skulle träna ikväll också men min förkyldning har blivit värre och inatt hade jag feber :3 Hoppas ni alla får ett riktigt bra avslut på detta år! ♡ 
 
Marshall och Marwin
 

♥ SKRIVET AV Susanna

Åh såg ni mycket fyrverkerier därifrån? :) Jag brukar nästan aldrig kolla på några, men hade ju varit kul!

Svar: Vi såg en massa fyrverkerier så det var jättekul :D
Caroline

DATUM: 2015-01-01 | TID: 15:03:04
BLOGG/HEMSIDA: http://suslife.webblogg.se/
♥ SKRIVET AV MATILDA

så gott! :D gott nytt år!

Svar: tack detsamma :D
Caroline

DATUM: 2015-01-01 | TID: 15:57:41
BLOGG/HEMSIDA: http://matildays.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?