# late night
DATUM: 2014-12-11 | TID: 23:13:37 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Vi kom hem från gymmet för en stund sen och nu dricker jag en proteinshake och ska snart hoppa in i duschen. Blev alldeles för sent ikväll, skönt att det är fredag imorgon! Ser fram emot sovmorgon på lördag ehehe ; ) Hörs imorgon! 
 
Några mobilbilder från dagen
 

♥ SKRIVET AV Kajsa-Stina

Så mysiga bilder! Och vad skönt att det är fredag idag och att helgen snart börjar på riktigt :D TJOHO! Hur ser planerna för din dag ut idag och hur mår du?

Jag tänkte på att du skrev att du varit på gymmet och drack därefter en proteinshake efteråt :) Och då undrar jag vad det är för märke du dricker och om den smakar något? Typ om det är någon god smak på den o sådär? Är du nöjd med shaksen o sådär? Tänker när jag själv ska börja träna vad för märke man ska satsa på liksom som du tycker funkar? :)

DATUM: 2014-12-12 | TID: 10:35:42
BLOGG/HEMSIDA: http://www.anorexinojag.blogg.se
♥ SKRIVET AV Pauline

vilket söt uggla!

Svar: tack! ^^
Caroline

DATUM: 2014-12-13 | TID: 09:47:01
BLOGG/HEMSIDA: http://lillafrokenhurtig.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?