# Alla ♡ dag
DATUM: 2014-02-04 | TID: 15:33:00 | KATEGORI: We♥It

Alla ♡ dag närmar sig och jag har just beställt presenter till min älskling ^^ (slank även mer en present till brorsan som fyller år i mars ^^) Det är ju så roligt att handla! Himla kul dessutom när man hittar perfekta grejer! Vi planerar att fira kvällen hemma i soffan med god mat och givetvis efterrätt (lchf) ; ) Lurar nu på att göra planka med blomkålsmos, det borde väl funka? Och typ kyckling och lite sånt till. Älska myskvällar! ♡ Har ni några planer för alla ♡ dag? ^^
 
 

♥ SKRIVET AV Anonym

Sv: ja visst är det, länge sen jag gjorde äppelpaj nu..så passar på när vi har massa äpplen hemma :)

Vi har inget planerat för alla hjärtans...men det blir väl att vi kikar på film eller nå.

DATUM: 2014-02-04 | TID: 17:21:35
♥ SKRIVET AV Malin - mamma till lilla alice

Sv: ja visst är det, länge sen jag gjorde äppelpaj nu..så passar på när vi har massa äpplen hemma :)

Vi har inget planerat för alla hjärtans...men det blir väl att vi kikar på film eller nå.

DATUM: 2014-02-04 | TID: 17:22:01
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?