# new in
DATUM: 2014-02-27 | TID: 08:36:00 | KATEGORI: New in

Efter jobbet igår så var jag ut på köpingen en sväng, letade bla lite presenter då det är många i min familj som fyller år i mars - april. Hittade lite smått och gott både till mamma och moster  : ) Det på bilden nedan köpte jag till mig själv. En doftande handcreme från apoteket och smink. Köpte även ett silverarmband som jag tänkte visa senare ^^ Orkade med träning igår också som gick riktigt bra trots att jag såg ut som en zombie på gymmet :D Får se om det blir styrketräning eller löpning ikväll, möttes ju av snöfall när jag gick till jobbet idag :3 Anyways, torsdag idag vilket innebär fredag imorgon. SÅ HIMLA UNDERBART! Fredagar är veckans bästa dag, helt klart! 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?