# Dagens middag: wrap
DATUM: 2014-01-19 | TID: 21:34:11 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll! Jag har sån träningsvärk och jag är så trött! Mådde lite illa där ett tag men efter lite middag och en dusch mår jag fint igen : ) Ikväll tänkte vi göra hemmagjord holiday dipp som vi tänkte doppa grönsaker i. Nom! Till det blir det ett avsnitt av Grimm. Ser fram emot att få lägga mig! 
 
Till middag åt vi hemmagjorda wraps som vi fyllde med kycklingkebab, hemmagjord vitlökssås och grönsaker. ASGOTT! Wrapsen blev lite mindre än vad jag tänkt så då gjorde vi ett lock istället ^^
 

♥ SKRIVET AV Rebecca

Hur gjorde du wrapsen? Hur som ser det såå gott ut!

DATUM: 2014-01-20 | TID: 07:48:04
BLOGG/HEMSIDA: http://rebeccacecilia.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?