# My saturday
DATUM: 2014-01-18 | TID: 16:26:34 | KATEGORI: New in

God lördag! Satt fint med sovmorgon imorse (10,30) och brunch åt vi runt 14 tiden ^^ Pannkakor och ägg. Premiäråt sirapen och den var finfin till : ) Nu har jag just sorterat lite tvätt och P är iväg en sväng. När han kommer tillbaka ska vi till gymmet. Magen strular på i vanlig ordning. Så det vore om den bara sa vad det var eller vad den vill :3 Anyway. Inga planer för kvällen än så länge, får se om jag hör av mig till någon eller om jag blir solo i soffan framför Greys ; ) Inte så dåligt det heller. Till middag tänkte vi äta laxburgare med hemmagjord sås och sallad. Det ser jag fram emot! 
 
NEW IN! Boy tröja. Älskarn! Och Nike tröja. nicenicenice
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?