# New in part 1
DATUM: 2014-01-27 | TID: 18:06:18 | KATEGORI: New in

Halloj. Jag kom hem för ett tag sen. Gick bra hos tandläkaren även om det var väldigt obehagligt. Bedövningen sitter fortfarande i och får inte äta förrn vid 19. Hungrig! Ska dit igen och titta till en annan tand som dom var osäker på om ett halvår :3 Buuh. Nåja, två hål lagade i alla fall. Fick vänta ett tag så var inte klar förrän strax efter halv 5 och då kändes det inte som någon mening att springa till jobbet för en kvart så då gjorde jag lite tröstshopping istället ; ) Blev lite på fifty och parfymshopen. Behövde inte betala nå själv heller då jag hade presentkort kvar sen i julas ^^ WIN! Nu har jag sparkat igång diskmaskinen och ska se lite greys anatomy innan pojkvän kommer hem : )
 
Provade typ alla BB cream som fanns och fastnade för denna från DEBORAH ^^ Plus bra billigt puder från MIYO
Ett sött linne, kostade typ 70:- på rean ^^
En klänning jag kikat på flera gånger, idag slog jag slag i saken! 1OO:-
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?