# a day in the park
DATUM: 2014-07-04 | TID: 19:22:00 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Mitt tåg var inställt från Ljusdal och det var osäkert om jag skulle hinna med det sista tåget som går från Gävle så jag blir helt enkelt hemma i helgen : ( Ikväll blir det istället serier med min pojkvän samt jordgubbar och chips : ) Först ut är The Last Ship ^^
 
Tidigare i veckan så var vi och promenerade i två parker i Söderhamn. Så himla många färgglada blommor, älskart! Här är några bilder från den första parken ^^
 
 

♥ SKRIVET AV Jen

Känner mej som en tant nu haha, men det e sååå fint med blommor såhär! =) blir så glad av att se!

DATUM: 2014-07-05 | TID: 11:45:24
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?