# elak mage
DATUM: 2014-07-02 | TID: 16:04:00 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Min mage har haft det vääääldigt jobbigt i två dar men nu börjar det äntligen vända så imorgon får/kan jag jobba igen. Så himla tråkigt att vara ifrån jobbet, och dyrt :3 Har fått numret till en allergimottagning i Hudiksvall så imorgon ska jag ringa och boka tid, ska bara kolla vad det kostar först.. Dags att ta itu med vad jag kan och inte kan äta! För övrigt så är solen och värmen tillbaka och det känns underbart!  
 
 
 

♥ SKRIVET AV Jen

Åh nej va jobbigt! :(
Vet hur du känner! Min mage e superkänslig och reagerar och säger ifrån direkt om nåt inte stämmer eller om min kropp inte tål/gillar nåt så bra! Problemet e ju att det e så kruxit att ta reda på exakt VAD man e allergisk/överkänslig emot för man kan inte bara ta typ ett "allmänt test" utan måste typ testa mot det man TROR man e allergisk mot och ibland så visar inte ens proverna sanningen heller, men hoppas du får svar så det inte e nåt allvarligt!!

DATUM: 2014-07-03 | TID: 20:41:58
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?