# Fin kväll
DATUM: 2014-07-29 | TID: 08:15:45 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Vi avlsutade min allmänt tråkiga måndag med ost och kex vid vattnet. Det var otroligt fint och 27 grader varmt! Lite skillnad från ösregnet jag lämnade i Ljusdal : ) Fick låna en sprucken samsung från Eddy men den laddar inte, är låst och mitt simkort passar inte :3 Kommer få låna en Iphone av min moster så det känns bra : ) För tillfället har jag mitt simkort i P:s surfplatta men det funkar inte heller så bra. Vaaarför skulle jag vara så klantig? :3 Anyways, idag ska bli en bättre dag! 
 
 

♥ SKRIVET AV Lillan och Jag

Aha okej, jo kan tänka mig det! Förut hade man bara hemtelefonen och då klarade man sig kanon... Idag dör man om man är utan mobilen nån timma bara xD

DATUM: 2014-07-29 | TID: 09:06:32
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?