# half way through
DATUM: 2014-07-16 | TID: 08:11:06 | KATEGORI: Vardagligt

Morrn! Äntligen onsdag, dagen då veckan vänder och vi blickar mot helgen : ) Jag är hemma och kokar ägg just nu, börjar lite senare då jag har tid hos tandläkarn vid 9. Usch :3 Jag ogillar skarpt att gå till tandläkarn, även fast det känns bättre nu hos Dellborg och Nordin är det gjorde hos Folktandvården. Håller tummar och tår att jag inte har några hål. Sånt är tråkigt för både mig och plånboken (men mest för mig för usch va obehagligt det är att borra!) Anyways, nu ska jag äta frukost och kika på How I met your mother : )
 
 

♥ SKRIVET AV Johanna

Hoppas att det går bra hos tandläkaren idag! Och nu har du nästan bara 2,5 vecka kvar till semestern!:D

DATUM: 2014-07-16 | TID: 08:29:56
BLOGG/HEMSIDA: http://johannaperssons.blogg.se
♥ SKRIVET AV Marja - Baka Sockerfritt

Vilken talande bild! Exakt så är jag! Lycka till hos tandläkaren idag.

DATUM: 2014-07-16 | TID: 10:37:04
BLOGG/HEMSIDA: http://bakasockerfritt.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?