# i soffan
DATUM: 2014-07-19 | TID: 16:29:00 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Jag ligger i soffan med datorn på magen och kikar bloggar (och kläder för jag är så shoppingsugen men jag SKA inte shoppa..) medans det fläktar från balkongdörren. Jag umgicks lite med J förut. Tänk att det går så långt mellan gångerna trots att vi bor på samma gata :3 Efter det var jag iväg till hälsokosten som tyvärr hade stängt så nu fick jag beställa mina "köttpiller" istället. Blev 40:- billigare än i affär men måste istället äta vegetariskt några dagar :p Tror dock att jag har något piller kvar.. P kommer hem om ett tag och då blir det middag sen får vi se om jag orkar träna. Haft sån magvärk idag men så är det ju DEN tiden på månaden också :3 Imorse slängde jag in glassmaskinen i frysen så jag ska hitta något bra recept på mjölkfri glass med stevia i, gärna choklad : ) Minns dock inte om den behöver vara i frysen minst 4 eller 8 timmar..?
 
En kväll tidigare i veckan
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?