# Some salad on this warm day
DATUM: 2014-07-09 | TID: 19:26:00 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll! Jag sitter på bussen och är snart framme i Söderhamn. Skönt med AC : ) När jag kommer fram ska vi åka upp till det vita "tornet" eller vad det nu kallas sen får vi se om tiden räcker till en powerwalk också : ) Fick sluta lite tidigare idag så jag hann prata med polisen och telefonbanken. Gick bra och kommer troligen få tillbaka mina pengar. Skönt!! Känner mig dock liiite handikappad utan kort men det ska nog gå bra : ) 
 
Dagens lunch, och middag ^^
 

♥ SKRIVET AV Lillan & jag

Sv: ja när jag handlar saker/kläder till Alice tycker jag att det är roligt men inte när det gäller mig själv... :/

DATUM: 2014-07-10 | TID: 07:00:24
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?