# soffläge
DATUM: 2014-06-28 | TID: 15:33:18 | KATEGORI: New in

Hej! Gårdagskvällen var mycket trevlig! Förfest hos en kollega sen åt vi på Rosehills. God mat! : ) Blev kanske 4-5 cider och ändå mår jag dåligt idag, haha. Jag och P har varit iväg på två loppisar i regnet och så åt jag pommes frites från Snabbt och Gott till lunch ; ) Nu är han iväg på äventyr med grabbarna och jag ligger i soffan. Ska till coop lite senare och så kanske det blir sushi (avocado!) till middag. Jordgubbar har jag tills ikväll också : )
 
Hämtade ut två paket efter jobbet. Det första var från The Healthy Box och det andra var schampoo, balsam och en ögonprimer från Kicks. Handcremen fick jag gratis och den luktar lemon curd ^^
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?