# T o r s d a g
DATUM: 2014-06-26 | TID: 07:12:00 | KATEGORI: Vardagligt

God morgon! Imorse när jag vaknade så hade båda händerna somnat/domnat bort så när jag klev upp började det sticka ni vet. Dock sticker det fortfarande i högerhanden och om jag sträcker ut handen med handflatan uppåt så sticker det jättemycket i halva handen, vid lillfingret till långfingret. Jätteobehagligt :3 Anyways, torsdag idag och axlarna värker sen gårdagens träningspass. Ikväll är sista dagen på gymmet för till veckan kör dom igång med sommartider (såg det igår, jäkla poop!) så sen är det powerwalks/jogging som gäller tills vi är hemma i ljusdal igen. Tur vi har ett gym hemma i ljusdal iaf ^^ Kan iofs vara bra med lite motion då det inte blivit så mycket sånt på slutet : ) Styrketräning är ju så mycket roligare :D
 
Celcius innan träningen, cola är nya favoriten
 

♥ SKRIVET AV Lillan & Jag

Sv: ja till hösten förhoppningsvis :) finns inga uppkörningstider förens i slutet av augusti så...

DATUM: 2014-06-26 | TID: 18:50:34
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?