# 2O14-O3-24
DATUM: 2014-03-24 | TID: 09:47:00 | KATEGORI: We♥It

Good morning! Jag var megatrött när jag vaknade imorse men nu känns det okej. Kikar lite på biljetter då jag ska till stockholm nästnästa helg ^^ Wiiie! Men än så länge är det bara måndag. Ikväll blir det träning och brödbak. Hoppas verkligen att det är väder så att vi kan springa ute ^^ Imorgon är det tvättstugan och lite handling på köpingen. Jag äter alltid kokosflingor till frukosten och den var slut sist och skulle fyllas på igen imorgon, och tydligen tar den slut på någon dag så då är det lika bra att gå dit på en gång. För övrigt slängde jag iväg en beställning från HM igår, lite till mig och lite presenter : ) Både mamma och moster fyller ju år snart, hihi ^^ Älskar som sagt att handla presenter ^^ Ska även slänga iväg beställning på Nike air max 90 snart :D
 
 

♥ SKRIVET AV Nilla

Älskar att beställa saker, då kan man gå och längta efter något!

DATUM: 2014-03-24 | TID: 20:38:18
BLOGG/HEMSIDA: http://nillalindstrom.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?