# äntligen
DATUM: 2014-03-06 | TID: 08:36:50 | KATEGORI: Vardagligt

MORRN! Fan va trött jag är. Det blir så himla sent varje kväll. Förstår inte! Igår hade jag ont i magen heeela dagen och kvällen. Så drygt. Blev inte mycket gjort. Låg i soffan och kikade Game of Thrones typ. Idag måste det dock bli mer gjort. Efter jobbet lite handling till bussresan imorgon. Kanske ska besöka nyöppnade Lidl? :3 Ska även packa, ladda kameran.. Ska bli så roligt att komma iväg imorgon! : ) Sthlm here I cooome!
 
Webcambild. Trööööött.
 

♥ SKRIVET AV Malin - mamma till Alice

Sv.: mm trodde inte mina ögon när jag kikade på klockan och den var halv 5... Hon vaknar jätte tidigt när hon har sovit lite på dagen men sover hon mycket på dagen så sover hon längre på natten/morgonen! Jätte konstigt...

DATUM: 2014-03-06 | TID: 13:16:40
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?