# awesome is my middle name
DATUM: 2014-03-12 | TID: 21:57:24 | KATEGORI: New in

God kväll. Jag sitter nyduschad i soffan och ska kika lite på Game of Thrones innan min älskling kommer tillbaka. Då blir det en nygräddad lchf macka för mig, hungrig! Har städat i flera timmar så nu är det fint här hemma igen ^^
 

♥ SKRIVET AV Malin - mamma till Alice

Sv: mm å man ser den bara ifrån mobilen, inte på datorn! Då är hela bloggen ner flyttad bara! Så har mailat blogg.se över detta och fixar dom det inte så byter jag nog bloggportal!

DATUM: 2014-03-13 | TID: 08:39:55
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se
♥ SKRIVET AV Malin - Mamma till Alice

Sv; dom på blogg.se påstod att felet var att jag hade tagit bort reklamkoden bland mina kodmallar...så jag fick nya koder, men när jag skulle lägga dit dom så fanns dom ju där redan! Så vette fan vad det handlade om...

DATUM: 2014-03-13 | TID: 11:12:26
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?