# Home
DATUM: 2014-03-10 | TID: 09:46:22 | KATEGORI: Vardagligt

HEEEJ. Underbara måndag! Försöker verkligen tänka så när klockan ringer och jag ser ut som en zombie :D Idag ska träningsplanering ske, nya mål ska sättas och jag känner vååår i luften. Trodde det skulle storma idag men när jag gick till jobbet blåse det inte alls ^^ Gårdagen då; vi tog en liten sovmorgon och sen åt vi på den supersmarriga hotellfrukosten. Var lätt den godaste hotellfrukost jag någonsin ätit. Fanns verkligen allt, till och med för mig : ) Efter frukost och packning gav vi oss iväg till Cosmonova och En resa bland korallreven. Gullig och bra film trots att den var väldigt barnvänlig ^^ När filmen var slut åkte vi till Gamla stan och kikade i affärer, bland annat Sci fi bokhandeln. Mycket spännande att se! Middag käkade vi på Kungshallen eheheheh, åt samma som dagen innan. Bussen gick vid 17 så det var en lagom tid, hemma vid 21. Spenderade kvällen i soffan : ) Tänkte slänga upp lite bilder på vad jag handlat ikväll ^^
 
Världsbäst hotellfrukost!
Fantastisk helg ♡ 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?