# New in
DATUM: 2014-03-12 | TID: 10:00:00 | KATEGORI: New in

Dear wednesday.. Jag gillar onsdagar. Då blickar vi mot helgen (och sovmorgon!!) igen. Vi var som skrivet till Bollnäs igår. Köpte bla en ny madrass till sängen och så besökte vi en klockaffär. Tänkte köpa en lite finare klocka till mig själv när jag fyller 25 så har börjat leta redan nu : ) Vet på ett ungefär vad jag vill ha. Klassisk herrklocka med vitt ur. Middag åt vi på Max. GI-burgare, minimorötter och cola zero. Haha. Är väl egentligen inte LCHF men äh, fanns inte så mycket att välja på ^^  När vi kom hem grattade vi mormor en sväng (hon fyllde 65 igår) innan hon skulle börja jobba och sen drog vi till gymmet. Jag körde cardio; cykel, armhävningar, utfall, crosstrainer och upphopp. Mitt i fick jag dock väldigt ont i knäet och har fortfarande ont så ikväll får jag satsa mer på överkroppen och gåbandet. HEJA! Ikväll är det även lite städning som gäller, har fortfarande inte packat upp väskan sen helgen :3
 
Ny sport-bh från Nike och funktionströja från HM
Bortse från sminkstrecken :D




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?