# Sony vs Samsung
DATUM: 2014-03-26 | TID: 11:24:41 | KATEGORI: Vardagligt

Om lite mindre än en månad ska jag byta telefon. Just nu står valet mellan Samsung Galaxy S5 eller Sony Experia Z2. Sonyn har betydligt bättre kamera men Samsungen är damm- och vattentålig. Har ju haft Galaxy S2 och S3 så vore ju roligt att byta till något nytt men å andra sidan har jag varit väldigt nöjd med samsung. Har som tur är några veckor på mig att bestämma mig ^^ Annars då? Trött trött trött. Igår var jag och såg Jessicas nya boende, mycket trevligt : ) Blev ingen promenad för det var så himlans kallt + att jag var jättetrött redan vid 1O :3 Ikväll blir det dock gymmet. Känner mig peppad faktiskt! Och innan gymmet ska vi hinna med trappstädning också. Tänk förresten att det redan är onsdag! Har så mycket roligt inplanerat i helgen :D Och nästa vecka är jag ledig fredagen för då åker jag till Sthlm ^^
 
Jag ska ha en svart : )

♥ SKRIVET AV Malin - mamma till Alice

Galaxy s5:an har både Tommy och min mamma... Och dom verkar vara väldigt nöjda med den telen! Själv har jag ju tro det eller ej men en iPhone 4s xD men är väldigt nöjd med den, helt otroligt!

DATUM: 2014-03-27 | TID: 06:24:32
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?