# en dag i hudik
DATUM: 2014-05-31 | TID: 21:37:03 | KATEGORI: Vardagligt

Heeej guys. Jag och hjärtat har spenderat dagen i Hudik. Vi började med en jättestor loppis i regnet (där köpte jag den röda väskan för 2O:-) :D och sen åt vi lunch på Jambo. Vi kikade även i lite affärer och så åkte vi hem halv 4 ungefär. Väl hemma packade vi in de grejer vi köpt sen åkte vi till P:s föräldrar för lite födelsedagsmiddag, han fyller nämligen år på tisdag : ) Jag har haft ont i magen till och från hela dagen så det blev ingen träning för min del :3 Ikväll är jag hemma och myser på, kikar på vänner och gör matlådor. Broccolisoppan blev just klar och broccoli- och zucchinigratängen gottar till sig i ugnen. Tänkte även göra kikärtsbiffar : ) Imorgon ska det bli finväder såg jag, äntligen!
 
 Instagram bilder. Där heter jag Caloriine : )




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?