# Grå onsdag
DATUM: 2014-05-07 | TID: 07:16:12 | KATEGORI: Vardagligt

Morrn. Jag sitter på tåget just nu, är sååå hungrig. Mina matvanor har varit lite dåliga senaste tiden, mest på grund av dålig fantasi och engagemang, men igår när vi skulle sova fick jag flera bra frukostideer som jag ska göra iordning i helgen. Denna vecka har jag antingen druckit en smoothie eller ätit någon rostad macka = ingen glad mage. Skönt att det är onsdag förresten! Nu blickar vi mot helgen igen : ) Jag hoppas på att få min telefon innan helgen, den fanns i lager igen igår såg jag ^^ 
 

♥ SKRIVET AV Malin - Mamma till Alice

Sv; ja man kan ju alltid hoppas på det! Har en massa löv på gården som ska köras bort men tänker då fan inte göra det nu när det är så kallt ute :/

DATUM: 2014-05-08 | TID: 08:18:58
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se
♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh vilka fina blommor! Vart har du hittat dom? ^^,
Hur har du ledigt i veckan förresten? Tänkte om vi skulle ta den där fotograferingen snart? :)

DATUM: 2014-05-11 | TID: 21:40:05
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?