# Lördag
DATUM: 2014-05-10 | TID: 14:45:33 | KATEGORI: Vardagligt

HELLO! Vi vaknade vid halv 9 imorse och då kikade vi lite tv sen for vi och köpte färskt tunnbröd som P åt till frukost ^^ Har även pillat en massa på min nya mobil som kom igår och so far är jag kanonnöjd : ) Idag tänkte jag beställa skal till den så den inte blir repig. Stöt, vatten och dammtålig är den ju redan ^^ Annars idag så är P iväg och klipper sig och jag är hemma och donar. Har hittills diskat, fyllt diskmaskinen, sorterat en massa tvätt och nu ska jag dammsuga och skura badrummet. Förstår inte hur det kan bli så dammigt på badrumsgolvet? Ska även slänga skräp.. Senare hoppas jag på att få hälsa på Jessica : )
 
 Grodorna är från P:s stora kinderägg som han fick av mig här om dagen ^^

♥ SKRIVET AV Jennie

Har också gjort rent badrummet idag !
Fattar inte heller hur det jämt blir smutsigt därinne så snabbt?!
Men det är väl där man mest går in o ut hela tiden,så man drar väl med sig massor. :P

DATUM: 2014-05-11 | TID: 16:42:38
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?