# Ny mobil
DATUM: 2014-05-01 | TID: 10:26:14 | KATEGORI: New in

Efter noga övervägande och mycket läsning och jämförelse så har jag äntligen beställt en ny mobil! Min nuvarande Samsung Galaxy S3 (som varit mycket bra!) har sakta men säkert börja ge upp. Spricka i skärmen och urusel batteritid. Laddar den på natten och ändå är batteriet slut framåt lunch (?!) trots att den mestadels ligger i skåpet på jobbet. Nu längtar jag till den nya dimper ner i brevlådan, wieho! Julafton all over again : )
 
 
 

♥ SKRIVET AV Jennie

Älskat min samsung s2, men nu har den också börjat fucka ur med batteriet.. :( har också varit lite sugen då o då på en sony... älskade mina sony ericsson telefoner innan smartphones uppfanns :P Vet dock inte hur bra experia är? måste alltid gåt till nån fysisk butik och provakänna innan jag beställer online, så jag vet hur den känns.

nu finns dock absolut inga pengar! Allt ska gå till att spara till flytten nu!

DATUM: 2014-05-07 | TID: 19:39:08
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?