# T o n i g h t
DATUM: 2014-05-03 | TID: 20:49:52 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Vi har hunnit med en sväng på gymmet ikväll (körde biceps, triceps och rygg) och nu tänkte jag äta någonting till ett avsnitt av Greys anatomy och sen blir det duschen. Pojkvän är iväg på filmkväll i vanlig ordning ^^ Ska även tända ett av mina nya doftljus som jag fick av Fia : ) I bakgrunden ser ni mina shoppingpåsar som jag inte orkat packa upp än :3
 

♥ SKRIVET AV Jen

SVAR: JAAA! =)
De andra funlight-smakerna tycker jag e så tråkiga nu och dessutom lite "sliskiga" ibland i smaken. Brukar köpa apelsinsmak fr Lidl för den e godare än Funlights version och så jordgubb och kaktus/päron från Hemköp/Willys egna för den e godare o billigare men denna pear/ginger var jättegod och fräsch! Gillar ingefära men kan ha lite svårt med det ibland om det e fööör mkt smak av ingefära, men detta var bra balans!

De andra med Stevia tycker jag också smakar apa så därför blev jag glatt överraskad att den var fruktig och GOD! =) (Synd att den e dyrare då!)

Men köp!! =)

DATUM: 2014-05-03 | TID: 21:05:05
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?