# Wonderful sunday
DATUM: 2014-05-18 | TID: 16:45:15 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Jag kom hem från Jessica för en stund sen och har just startat en diskmaskin ^^ Nu är jag sugen på att baka sockerkaka då jag smakade en liiiten bit hemma hos henne :3 Dock väldigt svårt att hitta ett bra recept då jag vill baka med stevia samt glutenfritt för då hittar jag endast lchf recept. Fast kanske ska ge det en chans ändå, trots att jag misslyckats så många gånger? :p För övrigt är vädret och sinnet på topp. Känns som sagt helt underbart med sommar och värme! Det enda som saknas nu är en balkong och grillat :D Är rensa kläder sugen också, tycker dock att det tar så tiiid att slänga upp annonser på fb. Kanske går att lösa på något annat sätt? Mer än loppis då alltså ; ) (Som jag även är sugen på!) Haha.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?