# bra torsdag
DATUM: 2014-11-06 | TID: 22:30:07 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Jag kom hem för en stund sen och har just startat en diskmaskin. Lutar och en film med P och sen sängen. Direkt efter jobbet var jag och P och tränade på gymmet. Blev ett intensivt ben- och triceps pass och jag börjar redan känna av träningsvärken! Var faktiskt riktigt skönt att ha träningen gjord så pass tidigt på kvällen så vi ska köra på det imorgon också, fast då med ett längre träningspass : ) Efter träningen var jag hem och drack en proteinshake och tog en dusch och sen gick jag hem till J. Myskväll där med grönsaker och dipp : ) Underbart med fredag imorgon, som jag längtat!
 
 

♥ SKRIVET AV Anna

Fredag är härligt, helg och sovmorgon ännu härligare! Och tänk, bara 47 dagar kvar till julafton, 25 till första advent:)!

DATUM: 2014-11-07 | TID: 13:08:54
BLOGG/HEMSIDA: http://www.annapannapuff.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?