# En dag i Sundsvall
DATUM: 2014-11-29 | TID: 21:35:33 | KATEGORI: Vardagligt

Heeej! Vi kom hem för en timme sen efter att ha spenderat heela dagen i Birsta (Sundsvall). Vi var där till halv 1O och åt frukost och sen har vi shoppat och kikat i affärer hela dagen : ) Glömde ta kort på julbordet som jag åt på IKEA, otroligt gott var det i alla fall och det fanns mycket jag kunde äta trots mina allergier ^^ Det enda jag hade önskat att jag kunde äta var ris ala malta men det får jag äta hemma istället ; ) Har köpt en massa julklappar, samt en vinterjacka till mig. Dock orkar jag inte visa några bilder ikväll. Jag är otroligt trött och dessutom har halsen blivit värre. Himla ovärt :3 Ikväll ska jag och min fina se Guardians of the Galaxy och mysa ^^ Otroligt nöjd över dagen i alla fall : )
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?