# onsdag
DATUM: 2014-11-12 | TID: 22:30:29 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Jag ligger i soffan just nu, ska strax hoppa in i duschen. Är enormt trött! Har jobbat i vanlig ordning och idag slutade jag vid 17 för kl 18 var jag på infomöte med FitCamp. Vi har gjort en livstilsanalys och en kroppsscanning samt kört lite träning. Var helt färdig när jag kom hem. Känner verkligen att min kondition är körd i botten så det känns bra att ha satt igång! Tog ut mig rejält i sista övningen (idioten) så nu har jag överansträngd-hals-hosta. Haha. Till middag körde vi något så enkelt som pommes frites och kycklingkorv. Åt sallad till lunch och sen lite till vid 16 så jag var väldigt hungrig vid 21 då vi äntligen åt middag :p ^^ Till middagen såg vi senaste avsnittet av Marvels Agents of Shield. Så härligt att många av våra serier startat upp igen : ) Duschen var det ja, hörs!
 
Trött tjej
 

♥ SKRIVET AV My Fredblad

Låter som du har haft fullt upp idag! Har faktiskt inte märkt att du har näspercinng, men har du haft den länge? :)

DATUM: 2014-11-12 | TID: 22:58:02
BLOGG/HEMSIDA: http://fredblad.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Nelly

Det låter som en rolig dag :) Och så härligt att komma igång med träning igen ^^

DATUM: 2014-11-12 | TID: 23:18:16
BLOGG/HEMSIDA: http://justanothermortal.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?