# sunday
DATUM: 2014-11-09 | TID: 23:46:49 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Jag har haft en riktigt skön söndag! Började med mysfrukost med min moster innan hon tog bussen vid 1O.45. Därefter låg jag några timmar i soffan och kikade på Vänner : ) P kom hem mitt på dan och efter sen lunch (soppa) så åkte vi på dollar och sen tog vi en liten promenad. Ikväll har vi varit och hälsat på hans föräldrar, käkat en halv pizza var (min var en glutenfri, mjölkfri pizza med fårost, vitlök och kyckling, nooom) och sen drog vi och tränade. Axlar och bröst stod på schemat, mitt favoritpass! Helt slut efteråt och ökade på samtliga tror jag. Nu har jag just gjort sallad till lunchen imorgon, duschat och nu ska vi kika lite på The 100 innan läggdags ^^ BRA DAG!
 
Jag och moster åt sockerfri chokladmousse igår kväll, väldigt mäktig men god! 
 

♥ SKRIVET AV Gabbi

Åh hur gör du chokladmousset? :)

DATUM: 2014-11-10 | TID: 07:12:31
BLOGG/HEMSIDA: http://gabbisgoda.devote.se
♥ SKRIVET AV NICOLE

Lät mysigt :d

DATUM: 2014-11-10 | TID: 07:57:28
BLOGG/HEMSIDA: http://nwistrand.forme.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?