# hemklickat
DATUM: 2014-10-15 | TID: 09:45:00 | KATEGORI: New in

 
Vet ni vad jag beställde igår? Ihihihihihi. Har kikat på dessa ett bra tag nu men varit lite snål (läs: ekonomisk) trots att dom är mycket billigare. På Zalando finns det nämligen barnstorlekar upp till strl 40 vilket passar mig perfekt. (Har 39 egenligen men behöver en strl större på Nikeskor) Dessutom så hämtade jag paket från Vitaminvaruhuset igår och då följde det med en rabatt på 1OO kr på Zalando som jag såklart utnyttjade ^^ [Här] finns skorna

♥ SKRIVET AV Kajsa-Stina

Alltså dom skorna är ju bara för snygga alltså! Är själv sugen på att köpa ett par :D

sv: Haha ja precis. Det är ju bäst som så att man får likadana grejer så det inte blir en massa onödigt bråk!

Hoppas annars du mår bra idag och får en fin dag. Vad ska du hitta på? :D

DATUM: 2014-10-15 | TID: 10:21:53
BLOGG/HEMSIDA: http://www.anorexinojag.blogg.se
♥ SKRIVET AV Maria Karlsson

Dem är så snygga! Håller med, man ska vara ekonomisk, vissa tolkar det bara som snålhet för att man inte vill lägga pengar på sånt man inte vill ha. När man inte impulsköper allt så vet man att man verkligen vill ha det med :D

DATUM: 2014-10-15 | TID: 11:13:09
BLOGG/HEMSIDA: http://www.nattstad.se/mariakarlsson
♥ SKRIVET AV Ronja

Skulle så gärna vilja ha såna skor!! Men behöver nog vuxenstorlek, och de är ändå ganska dyra så :/

DATUM: 2014-10-15 | TID: 16:20:18
BLOGG/HEMSIDA: http://ronjalex.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?