# mat och träning
DATUM: 2014-10-12 | TID: 21:54:12 | KATEGORI: Recept

Heeej. Vi kom tillbaka från gymmet för en stund sen (körde axlar och bröst och fick till ett bra pass!) och nu dricker jag lite shake. Ska strax ta tag i disken och duscha sen ska vi fortsätta se Man of Steel : ) Fördelen med att börja sent imorgon ; ) Tidigare idag åt vi nachos och jag slängde ihop en tonfiskgratäng som jag ska äta till lunch i veckan. Blandade Imat Fraiche (mjölkfri creme fraiche typ), Abbas tonfisk i vatten, tomat, paprika och purjolök som jag sedan hällde över broccoli och haricot vert och sen in i ugnen tills den såg klar ut ; ) Gjorde ett provsmak när den var klar och den blev riktigt god! ^^
 
 

♥ SKRIVET AV Mia Forsberg

Ja det är riktigt gott!

Mums det där ser inte heller fel ut! Jag älskar tonfisk så gissar att jag skulle älska det, kanske får testa i helgen :D Du blandar alltså alltihop: creme fraiche, tonfisk, tomat, paprika och purjolök? som du la på haricot verts och broccoli? :)

DATUM: 2014-10-13 | TID: 20:04:59
BLOGG/HEMSIDA: http://miizing.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Johanna

Oh, det receptet ska jag testa!:)

DATUM: 2014-10-14 | TID: 11:02:15
BLOGG/HEMSIDA: http://johannaperssons.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?