# rain
DATUM: 2014-10-08 | TID: 13:08:01 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Jag är hemma och äter lunch. Ångrade att jag inte tog med lunchen till jobbet idag då det spöregnar ute :3 Skorna ligger på elementet för tillfället ^^ För övrigt grymt skönt med onsdag idag, snart helg igen ; ) Inga direkta planer för kvällen mer än middag och träning : ) (och kanske göra broccolisoppa då jag börjar lessna lite på sallad ^^) Och mys i soffan med serier såklart ♡ 
 
 

♥ SKRIVET AV Anna

Sallad är gott, men inte när det är regnigt och kallt! Jag skulle satsa på soppa om jag var du!

DATUM: 2014-10-08 | TID: 17:08:05
BLOGG/HEMSIDA: http://www.annapannapuff.se
♥ SKRIVET AV Lillan och jag

Sv: ja men verkligen, sjukt less på den fula fan som sitter uppe nu... + att det ska bli nytt golv också nere i hallen och trappan :) efter det så är det sovrummet som ska få sig en omgång ^^

DATUM: 2014-10-09 | TID: 19:13:06
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?