# att packa
DATUM: 2014-09-11 | TID: 12:23:47 | KATEGORI: Vardagligt

När jag var yngre och skulle iväg någonstans, oavsett om det var utomlands eller över en helg så packade jag veckor i förväg, och gjorde flera flera checklistor så att jag inte skulle glömma någonting. Nu när jag är äldre så har det snarare blivit tvärtom. Slänger i lite plagg jag kan tänkas behöva samma dag som jag ska åka. Vet inte om det berodde på en inre stress när jag förut skulle iväg eller om det bara handlar om att jag hade bättre framförhållning förr. Jag ska som skrivet till Sthlm imorgon och jag har inte öppnat väskan, än mindre börjat tänka på vad jag ska ha med mig. Vädret har jag dock kollat. Runt 20 grader och sol blandat med gråa moln. Ska bli härligt med lite miljöombyte och att få träffa familjen ♡ Min Kånken ryggsäck är jag förresten himla nöjd med! Så praktiskt när man är ute och går hela dagen och slippa få ont i en axel. Snygg är den också : )
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?