# bra start
DATUM: 2014-09-17 | TID: 11:19:42 | KATEGORI: Vardagligt

Morrn! Jag är lite mör sen gårdagens träningspass, körde axlar och rygg. Gick riktigt bra! Idag började jag dagen med ett varv runt sjön då jag tog ut min friskvårdstimme : ) Efter jobbet ska jag ev med J till måga och köra ett varv där, sen är det myskväll för hela slanten med mitt ♡ Ingen styrketräning ikväll alltså. Middag kommer vi faktiskt beställa hem, jag kommer ta en kycklingfilé med sallad från Snabbt och Gott. var sugen på det redan igår ^^ Ska bli gott att byta ut grekisk sallad mot något annat för en gångs skull ; ) För övrigt så dricker jag citronvatten igen, men två stycken per idag istället. Min hals gjorde uppror när jag drack 8 stycken så då valde jag att ha paus några dagar och sen minska dosen : ) So far so good!
 
Mitt fina träningslinne som jag tappat bort. Misstänker att jag glömt det på gymmet i Söderhamn :'(
 

♥ SKRIVET AV ami

Du verkar dela samma intresse som jag för träning och kost :)

DATUM: 2014-09-19 | TID: 10:54:53
BLOGG/HEMSIDA: http://twofaced.se/
♥ SKRIVET AV Melissa de Wit

Himla snyggt linne, synd att du inte hittar det :/

DATUM: 2014-09-20 | TID: 10:55:02
BLOGG/HEMSIDA: http://Dewit.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?