# happy friday
DATUM: 2014-09-26 | TID: 10:32:00 | KATEGORI: Vardagligt

Hej! Äntligen f r e d a g ! Vi hämtade ut vår juicepress (råsaftcentrifug) igår så jag har drömt om juicer inatt :p Det och gröna lund ^^ Dock hann vi aldrig prova den då vi spenderade kvällen på gymmet (ben och triceps) så jag ska leta lite recept idag : ) Jobbar i vanlig ordning till 17.15 sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Har lovat att göra smörgåstårta (ehehehe) men vi får se om det blir ikväll eller imorgon : ) Förresten fick jag svar från halebops support igår. Skadan på telefonen täcks inte av garantin och jag fick inget kostnadsförslag vilket jag skulle få.. Väntar på svar på halebops chatt nu. Jäkla grejer :3
 
Bild från imorse
 

♥ SKRIVET AV hanna

åh mysig bild :D

DATUM: 2014-09-26 | TID: 14:47:35
BLOGG/HEMSIDA: http://fitnessinspiration.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?