# lovely
DATUM: 2014-09-07 | TID: 18:42:52 | KATEGORI: Vardagligt

Hej! Jag kom upp från källaren nyss då jag letat lite borttappade grejer. Hittade inte skorna jag letade men däremot hittade jag en gammal väst som jag fortfarande kan ha ^^ Nu ska jag strax ta tag i dammsugning sen ska jag slänga ut lite grejer på fb. Annars idag så har jag spenderat några timmar hos Jessica. Vi tog hem lunch från Sibylla, riktigt gott! (Även om jag tyvärr blev väldigt dålig). Ikväll blir det nog träning och film med min fina ♡ Bra söndag! Ska alldeles strax slänga upp det jag handlade igår också : )
 
Dagens frukost; smoothie bowl och två majsbröd med ägg
 
I smoothie bowlen: 
Ananas, mango, blåbär, äppeljuice och mandelmjölk
 
Topping: 
Rostade kokosflingor, mullbär och hampafrön
 
U N D E R B A R T G O T T !

♥ SKRIVET AV Jenn

Mmm så gott!

Är hel kär i alla härliga superfoods och liknande (bla nya!) produkter vi kommer sälja hos oss i vår nya butik/café!!

ha en superhärlog helg!

DATUM: 2014-09-12 | TID: 20:34:04
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?