# m o n d a y
DATUM: 2014-09-22 | TID: 11:01:11 | KATEGORI: We♥It

HELLO. Då var måndagen här igen. Är det någon mer som tycker att veckorna går väldans fort? Jag inväntar fortfarande mitt paket från Ellos (innehållande en klänning från Adidas ^^) som jag beställde för 9 (!!) dagar sen och det sista man kan se på kollinumret är att den var i Götebord den 17:de.. Ska det ta så lång tid? :3 Ångrar verkligen att jag beställde därifrån .__. Anyways. Efter jobbet idag ska jag slänga skräp och sen hoppas jag på en promenad på måga med J. Tån får härda ut ; ) Sen ikväll blir det styrketräning med min pojkvän : )
 
Lite måndagsinspo från weheartit

♥ SKRIVET AV matilda ♡

SV: Tack! (:

DATUM: 2014-09-22 | TID: 12:51:26
BLOGG/HEMSIDA: http://matiiildaa.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?