# t u e s d a y
DATUM: 2014-09-16 | TID: 17:11:00 | KATEGORI: We♥It

HELLO. Jag slutar om en liten stund och då ska J plocka upp mig för då vankas ett varv på måga. När jag kommer hem blir det lite städning sen middag och träning i vanlig ordning. Passet igår gick så himla bra så vi kör på samma grej ikväll igen. Var illröd i ansiktet när passet var över : ) Imorgon är det onsdag vilket innebär att veckan återigen vänder och vi blickar mot helgen då roligheter är inplanerade ^^ Angående bilden nedan så är jag inne i en riktig frukt- och smoothie period just nu. Mango är för tillfället favoriten. Omnomnom! ♡ 
Bilder från weheartit.com
 

♥ SKRIVET AV Anna

Frukt är vackert! Vilka fantastiska bilder du hittat! Och jag håller med om att mango är underbart gott:)!

DATUM: 2014-09-18 | TID: 18:08:04
BLOGG/HEMSIDA: http://www.annapannapuff.se
♥ SKRIVET AV Ida - foto & häst

åh så härlig inspo! frukt är bäääst :D

DATUM: 2014-09-19 | TID: 21:16:02
BLOGG/HEMSIDA: http://prinsesc.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?