# just another tuesday
DATUM: 2015-02-10 | TID: 15:15:13 | KATEGORI: Vardagligt

Heej! Tisdag idag vilket innebär middag direkt efter jobbet och sen FitCamp kl 20. Så peppad! : ) Är sugen på att baka bröd ikväll också, har nämligen hittat detta recept som jag tycker låter och ser väldigt gott ut. Eller egentligen har jag hittat en massa recept på hennes blogg som jag vill prova men först ut blir nog brödet ^^ För övrigt så känns livet bra idag. Har roliga saker inplanerad varje dag denna vecka och på lördag är det ju Alla ♡ Dag ^^
 
Förresten, någon som har tips på något mjölkfritt alternativ som man kan ha på ägghalvorna? (förutom kaviar och majonäs:) Citronpeppar åt jag förut men det funkar inte sen jag var sjuk :3
 
 Alltså mosad avokado på majsbröd är så gott!
 
 

♥ SKRIVET AV Petra

Sv det var super gott

DATUM: 2015-02-10 | TID: 15:33:44
BLOGG/HEMSIDA: http://brunetpetra.blogg.se/
♥ SKRIVET AV E m e l i e

Haha salt funkar ju alltid på ägg - simpelt ;)

DATUM: 2015-02-10 | TID: 16:17:59
BLOGG/HEMSIDA: http://nouw.com/bymelli



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?