# shake och the 100
DATUM: 2015-02-24 | TID: 23:16:45 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll! Jag har just lagt in räkningar för betalning och innan dess var vi och tränade. Jag körde rygg, biceps och mage. P körde cardio efter styrketräningen men jag gick hem istället. SÅ trött! Ska bli skönt med vilodag imorgon : ) Tänk att det redan är onsdag imorgon! Imorgon slutar jag 16,30 då har jag friskvårdstimme sista timmen så då kommer jag ta en promenad, sen blir det middag med P och sen ska jag träffa en vän ^^ Well, nu blir det lite The 100 innan läggdags : )
 
Bild från instagram. Heter caloriine där : )
 

♥ SKRIVET AV Jenny Karlsson

sv: tack så mycket!

DATUM: 2015-02-24 | TID: 23:31:53
BLOGG/HEMSIDA: http://www.nouw.com/jennykarlsson



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?