# sunday - funday
DATUM: 2015-02-15 | TID: 23:39:35 | KATEGORI: Vardagligt

 
God kväll. Strax läggdags för min del, tänkte bara kika in här först. Vi hade härlig sovmorgon här idag, och efter frukost och banana split (åt aldrig igår) så drog vi på gymmet. Jag körde ben, axlar och mage och fick till ett riktigt bra pass.  Lite ovant att träna dagtid då vi alltid tränar kväll annars men det gick bra. Efter träningen var vi och slängde skräp, handlade på Lidl och sen hem och storstädade lägenheten. Lite middag efter det sen drog jag och J på bio och såg Fifty Shades of Grey. Jag tyckte filmen var riktigt bra : ) Har dock inte läst böckerna än men det ska jag minsann göra nu! ehehehehe. Helgen har varit finfin och det känns bra att kicka igång en ny vecka imorgon ^^
 
 

♥ SKRIVET AV Joanna D. Hansson

Man blev ju inte lite sugen på banana split nu :(

Svar: Ja det är ju förbaskat gott :D
Caroline

DATUM: 2015-02-16 | TID: 18:53:31
BLOGG/HEMSIDA: http://joannadhansson.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?