# Behind blue eyes
DATUM: 2015-01-13 | TID: 13:26:46 | KATEGORI: Vardagligt

HEJ! Jag vaknade med en rejäl träningsvärk i låren idag. Gött : ) Igår på gymmet klarade jag 114 stycken benböj på rad (utan vikt) och där och då kändes det väl inte såå mycket (förutom att jag inte lyckades springa på bandet efteråt :p) men annat var det idag ^^ Körde även mage, armhävningar och vader. Bra pass! Slutar 17,30 idag och då ska jag springa hem och byta om och sen upp för ännu en info träff inför FitCamp : ) Förra gången de körde var jag bara med första veckan och sen var jag sjuk så det känns bra att få köra igång igen ^^ Annars ikväll så är städning inplanerad och lägga oss i tid för imorgon ska jag med sambon till sjukhuset i Gävle för att kolla handleden. 
 
På väg till jobbet imorse. Maaassa snö!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?