# heldag i gävle
DATUM: 2015-01-14 | TID: 21:08:19 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Vi kom just hem efter en heldag i Gävle. Först sjukhuset för P:s del och sen hann vi med lite shopping : ) Har sån träningsvärk i låren idag att det är skrattretande :D Jag sov jättedåligt natten som var så ikväll blir det lugnt och tidigt i säng. Jobb imorgon och fredag sen är det helg ^^
 
Fika på Waynes, smoothie för mig och apelsinjuice för P : )
 

♥ SKRIVET AV Life of Johanna

Lät som en bra dag =)

Svar: Det vare :D
Caroline

DATUM: 2015-01-14 | TID: 21:29:38
BLOGG/HEMSIDA: http://lifeofjohanna.se
♥ SKRIVET AV Pauline

härligt med träningsvärk, även om det kan vara jobbigt haha

DATUM: 2015-01-15 | TID: 14:46:35
BLOGG/HEMSIDA: http://lillafrokenhurtig.se
♥ SKRIVET AV Kajsa-Stina

Gud vad kul med en heldag i Gävle! Är inte ofta jag är där själv då vi mest åker förbi där då vi ska till släkten nere i Skåne. Men ibland stannar vi till där och jag tycker det är en superfin stad. Mysigt med en fika på Waynes också. Tycker det är så mysigt där :)

sv: Tack fina du för din pepp och omtanke. Det betyder mycket att du tror på mig och hejar på mig. Ibland känns det bara meningslöst och man känner att man lika gärna kan dras med i skiten igen och hamna på botten igen. Men sen kommer den friska sidan av mig och är starkare och intalar mig att det inte är värt det. Det är bättre att få må bra och leva livet på riktigt igen så det är det jag strävar mot och jobbar för :)

Åh så jobbigt att du har träningsvärk. Det är lite olika det där för ibland kan jag tycka att träningsvärken är skön på ett sätt men inte då den är outhärdlig och alltför jobbig. Hoppas det känns bättre idag och att arbetsdagen går fort så du får komma hem i tid och vila upp dig :) Så skönt att det redan är fredag imorgon igen. tjoho! Har du några roliga planer för helgen? :)

Kramar <3

DATUM: 2015-01-15 | TID: 14:49:54
BLOGG/HEMSIDA: http://www.anorexinojag.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?