# i'm back
DATUM: 2015-01-24 | TID: 14:36:30 | KATEGORI: Vardagligt

Hej! Jag mår äntligen lite bättre efter att ha varit sjuk hela veckan ungefär. Idag klev jag upp vid halv 11, drack en smoothie och sen mötte jag upp J för en promenad runt sjön. Jobbigt, minst sagt. Känns som att man inte rört sig på flera månader. Dagen ser ut att bli lugn. Städa lite här hemma, uppdatera annonserna jag har ute på fb.. Blir kanske kanske ett lugnt träningspass senare ikväll, vi får se. För övrigt längtar jag nästan till att den nya veckan ska ta fart. Ser både fram emot att få jobba och sätta igång med FitCamp : ) Wiiiee. 
 
En bild från september 2013. Längtar så mycket efter våren just nu!
 
 

♥ SKRIVET AV J E N N I F E R

FIna du!

Svar: Fina du! :)
Caroline

DATUM: 2015-01-24 | TID: 18:03:35
BLOGG/HEMSIDA: http://nouw.com/jenniferjansson
♥ SKRIVET AV Jen

Fin bild! =) Man längtar!

Svar: Tack fina! Ja verkligen! ^^
Caroline

DATUM: 2015-01-25 | TID: 12:02:25
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?