# f r e d a g
DATUM: 2015-03-06 | TID: 23:01:46 | KATEGORI:

God kväll. Vi ligger i sängen och har just avverkat ett pass på gymmet. Jag körde axlar, bröst och en benövning : ) Dagen har varit förhållandevis bra. Började med frukost på vandrarhemmet Därefter kikade vi i lite affärer, var bla på Friends of Adam och Bodystore. På väg till t-centralen så glömde jag min ryggsäck på tunnelbanan. Alltså faaaaan. Värst var att jag hade min systemkamera där i :3 Ska prata med hittegodsavdelningen imorgon då dom ej funnit väskan, men förhoppningsvis har någon lämnat in den nu. Efter att vi checkat in på hotellet (Radisson Blu Waterfront) så köpte jag en ny kamera på media markt som jag kollat in ett tag. Vi hann även med att gå på företagsbilar och kika innan vi mötte upp min moster för middag på Kungshallen ^^ Blev Kycklingfile för mig denna gång. Därefter blev det lite shopping på xxl sport och fritid och Victorias Secret ; ) Nu väntar ett bad och sen sängen ♡


♥ SKRIVET AV Jen

Men asså neeeeej!!! :O
Har du hört nåt om nån lämnat in din rygga än?
Min kollega glömde sin plånka på T-banan förra veckan,
men då ringde hon som hittade den o sa att hon skulle lämna
in den på hittegodsavdelningen sen!

Åh! Nicea kläder! från xxl? Vad kostade Nike-toppen?

DATUM: 2015-03-07 | TID: 07:49:57
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?